Jak tam Twoje Trzecie Oko?

Nie tylko pani Natalia uważa, że wyobraźnia ma wielce praktyczne zastosowanie w życiu. ,,Każdy powinien pracować nad wyobraźnią, nie wiadomo bowiem, kiedy znajdzie się sam w wielkim świecie” – powiedział zacny pradziadek Miki Mola.

Obejrzyj uważnie film Ryszarda Antoniszczaka. Kliknij tu —-> ,,Kalejdoskop Miki Mola”, a dowiesz się między innymi: jak wywabiać białe plamy z map, jak radzić sobie z karłowatością drzew genealogicznych oraz w jaki sposób przemijająca moda może wpłynąć na dietę biednego studenta.

Ja nauczyłam się bardzo dużo. Zawsze, kiedy czytam encyklopedie, otwieram szeroko Trzecie Oko 🙂

PS. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o filmie, napiszesz komentarz?

Pozdrawiamy wprost z kanapy

Wuj Tarabuj & Dwa Koty

1 Comment

  1. Fajny film tylko mi sprawiało trudność ze zrozumieniem co oni mówią. I dziwne było to ,że jechał na książce. I jeszcze było dziwne że jako łodzi podwodnej użyli świetlika. Ten filmik mnie rozśmieszył. I nie rozumiem o co chodziło z tym rozwiąż nas!

    Polubienie

Skomentuj

