Książka Wszystkich Rzeczy

Czy jest możliwe stworzenie książki mieszczącej w sobie wszystko?

Ja taką książkę zaczęłam pisać jako siedmiolatka. Mieściły się w niej nie tylko wszystkie ważne rzeczy, o których chciałam napisać, ale na przykład wklejałam bilety wstępu do ZOO, pocztówki, liście o ciekawym kształcie, znalazł się też tam mój ząb. Jednym słowem: wszystko.

Chciałabym, żebyś w Dzienniku Lektur po prostu opisał/a swoje emocje związane z lekturą. Co powodowało Twój śmiech, kiedy było smutno, a kiedy byłaś/eś zły? Czy coś Cię niepokoiło?

Proszę, wynotuj interesujące Cię cytaty (opatrz je stosownym komentarzem, dlaczego są interesujące) i stwórz plan zdarzeń.

A może Ty też zaczniesz pisać swoją Książkę Wszystkich Rzeczy, która będzie Twoją Sekretną Książką?

Radosnej wiosny!

Wuj Tarabuk

4 Comments

Skomentuj

